شناسه خدمت: 				
				
					عنوان خدمت: راهنمای پرداخت عوارض نوسازی				
				
					نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C)
				
					واحد مربوطه
واحد فنی و شهرسازی
مدارک مورد نیاز
- اصل سند مالکیت
 - همراه داشتن اصل سند مالکیت (برگ واگذاری سند اجاره- سرقفلی- قولنامه)
 - صورت جلسه تفکیکی ثبت
 - برگ تشخیص ممیزی (عوارض)
 
مدارک مورد نیاز
- دریافت پرونده
 - در صورت داشتن سابقه قبلی بایستی پرونده را از بایگانی نوسازی دریافت نمایید.
 - ارسال پرونده به واحد محاسبات
 - تشکیل پرونده
 - شهروند گرامی : چنانچه سابقه قبلی نداشته بایسیتی پرونده اولیه تشکیل دهید.
 
فرآیند ارائه خدمت
ارسال پرونده به واحد محاسبات نوسازی اقدام به ممیزی نمودن پرونده وبرآورد وضعیت بدهی ملک اعم ازتخلفات – عوارض سالیانه – ۲ % انتقال
محاسبه هزینه عوارض زیربنای مسکونی(پروانه ساخت)که درنهایت با معرفی واحدفنی براساس زیربنای احداثی واحد درآمد نسبت به محاسبه هزینه مربوطه و وصول آن اقدام می نماید.
متوسط زمان ارائه خدمات
۳۰ تا ۶۰ دقیقه
ساعات ارائه خدمت
									۸-۱۴								
					تعداد مراجعات حضوری
۱۰ تا ۲۰ نفر در روز
هزینه ارائه خدمت (ریال)
مبلغ قابل پرداخت (ریال): شماره حساب شهرداری :
نحوه دسترسی خدمت
- اینترنتی
 - پست اکترونیک
 - پست اکترونیک
 - حضوری
 - تلفن همراه
 - تلفن همراه
 - سامانه پیامک
 - دفاتر پیشخوان دولت
 - تلفن گویا / مرکز تماس
 
نمودار مراحل دریافت خدمت
پرسش و پاسخ
پس از صدور پروانه شما پیامکی حاوی اعلام صدور پروانه شما به شماره موبایل ثبت شده در مراحل درخواست ارسال می گردد.