مطالب مرتبط
در راستای ارتقای کیفیت خدمات شهری و ایجاد ارتباط دو سویه مؤثر با شهروندان، راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری نطنز در دستور کار قرار گرفت. این سامانه با هدف دریافت مشکلات، پیشنهادات و دیدگاه‌های مردمی، بستری برای مشارکت گسترده شهروندان در مدیریت شهری فراهم می‌سازد.

سیدمحمد اطیابی، شهردار نطنز، با اشاره به اهمیت پاسخگویی به مطالبات مردمی در کمترین زمان ممکن، اظهار داشت:

«پس از بررسی‌های تخصصی و رایزنی با چندین شرکت معتبر و دارای مجوز، ان‌شاءالله برای اولین بار سامانه ۱۳۷ شهرداری نطنز به همراه اپلیکیشن شهروندی آن به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد. این اقدام در راستای تحقق مدیریت غیرمستقیم شهروندان بر امور شهری و افزایش شفافیت در عملکرد مدیریت شهری انجام می‌شود.»

شهردار نطنز همچنین تأکید کرد: «هدف از این سامانه، ایجاد زمینه‌ای برای مشارکت مؤثر شهروندان در مدیریت امور شهری، دریافت سریع مشکلات و هدایت آن‌ها به واحدهای مرتبط برای رفع معضلات در کوتاه‌ترین زمان است. با راه‌اندازی سامانه ۱۳۷، خدمات‌رسانی شهرداری بیش از پیش هدفمند و مردمی خواهد شد.»

این سامانه به‌زودی و پس از طی مراحل لازم و ایجاد زیرساخت ها آماده بهره‌برداری رسمی خواهد بود.

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باغشهر تاریخی نطنز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *