مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

شهردار نطنز گفت: به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس شهرداری نطنز جشن‌های مختلف فرهنگی هنری در این شهر باهدف نشاط اجتماعی همشهریان برگزار خواهد شد. سید محمد اطیابی، شهردار نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس شهرداری نطنز، جشن نودسالگی باهدف ایجاد نشاط اجتماعی همشهریان و بیان خدمات ارائه شده در‌ طول سال در شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تأسیس شهرداری نطنز در سال ۱۳۱۳ بوده و نود سال است که این شهر دارای شهرداری است، افزود: شهرت نطنز به خاک اولیاء الله است و می‌توان ادعا کرد که این شهر جزو قدیمی‌ترین شهرهای استان اصفهان و حتی کشور محسوب می‌شود.به مناسبت نود سالگی تاسیس شهرداری نطنز از پیشکسوت عرصه ورزش کشتی استاد رضا رفیعی میلاجردی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تجلیل شد. سیدمحمداطیابی شهردار نطنز یکی از برنامه‌های نودسالگی شهرداری نطنز، را تجلیل از فرهیختگان و پیشکسوتان نطنزی در عرصه های مختلف اعلام کرد.

همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت نود سالگی تاسیس شهرداری نطنز از همشهریان پیشکسوت نطنزی آقای احمد ادیب نطنزی و اقای سید مهدی میرترابی تجلیل نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *