نام و نام خانوادگی
مسئول روابط عمومی و شکایات
معرفی و شرح وظایف
بخشنامه ها
راهنمای مراجعین
فرم ها
گزارشات
برنامه های آتی
معرفی و شرح وظایف
شرح وظایف:
- همکاری در انجام امور مختلف تشریفاتی مربوط به مراسم های مختلف مرتبط با فعالییت های سازمان
- بررسی پتانسیل های موجود در بخش های مختلف شهرداری در جهت تولید و تهیه برنامه های مستند در راستای اطلاع رسانی به شهروندان.
- نظارت بر حسن انجام امور مختلف تشریفاتی، تبلیغاتی و اجرای مراسمات، اطلاع رسانی خدمات و آمار فعالیت های انجام شده شهرداری.
- حفظ و توسعه عناصر، نام ها و نمادهای هویت بخش بومی، ملی و اسلامی در سیمای شهر.
- انجام امور مختلف تشریفاتی نظیر تهیه و نصب تابلو، پوستر، پرچم، پلاکارد و آگهی در خصوص فعالیت های جاری، بر حسب ضوابط اعلام شده.
- تهیه و انتشار برشورهای راهنما جهت اطلاع ارباب رجوع به منظور شناخت خدمات شهری.
- تهیه، تولید یا طراحی هدایای تبلیغاتی جهت مناسبت های مختلف.
- همکاری در تهیه لوح تقدیر و هدیه به کارکنان به مناسبت های گوناگون.
- رسیدگی و بازدید از فعالیتهای حوزه های مختلف شهرداری و سازمان های وابسته کنترل عملکردها و نارسایی ها.
- رسیدگی و پیگیری شکایات اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی.
- رسیدگی و تحقیق درباره پرونده تخلفاتی که ضمن اجرای فعالیت های فنی، شهری، اداری، مالی و نظایر آن از طرف کارکنان شهرداری و یا اشخاص دیگر صورت می گیرد و تعیین و تشخیص نوع تخلف و حدود مسئولیت آن و تهیه گزارش ضمن اظهار نظر صریح برای اتخاذ تصمیم از طرف مقامات ذیصلاح.
- نظارت بر رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل های صادره.
- شرکت در جلسات و کمیسیون مختلف شهرداری و سازمان های وابسته و هرنوع جلسه یا کمیسیونی که بنا به تشخیص شهردار، حوزه نماینده بازرسی در آن ضروری باشد.
- برنامه ریزی و نظارت درباره پرونده تخلفاتی که ضمن اجرای فعالیت های فنی، شهری، اداری، مالی و نظایر آن از طرف کارکنان شهرداری و یا اشخاص دیگر صورت می گیرد.
- تدوین و اجرای فرآیندها در جهت ارزیابی عملکرد کارکنان حوزه شهرداری و سازمان های وابسته.
- تهیه گزارش عملکرد در مقاطع شش ماهه از وظایف محوله و ارائه به شهردار.
- انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق و سایر وظایف مربوط به شغل.
بخشنامه ها
راهنمای مراجعین
فرم ها
گزارشات
برنامه های آتی