مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

شهردار نطنز: نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی در شهرداری نطنز برپا شده است سید محمد اطیابی شهردار نطنز ضمن تبریک به مناسبت ۷ مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی اظهار داشت: نمایشگاه وسایل و تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و همچنین اطفاء حریق و پیشگیری،از ۷ الی ۱۰ مهر ماه به مدت ۴ روز در محل آتش نشانی شهرداری نطنز برپا شده است. وی افزود: در این نمایشگاه ۲۰۰ قطعه از وسایل و تجهیزات امداد و نجات به نمایش گذاشته شده که شهروندان گرامی می توانند از ساعت ۷ الی ۱۴ از این نمایشگاه بازدید نمایند. شهردار نطنز تصریح کرد: آتش نشانی شهرداری نطنز طبق روال گذشته آمادگی دارد جهت ترویج و اشاعه فرهنگ ایمنی در بین کودکان و نوجوانان، دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی را در محیط های آموزشی و یا در محیط آتش نشانی آموزش دهد.

همینطور حضور فرماندار به همراه معاون و بخشدار مرکزی و رئیس شورای اسلامی شهر نطنز در جمع آتش نشانان شهرداری نطنز به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی انجام گردید.

همچنین برگزاری مانور خودروهای آتش نشانی و امدادی به مناسبت روز آتش نشانی  و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام به مناسبت روز آتش نشانی ،توسط پرسنل آتش نشانی شهرداری نطنز  از جمله برنامه های اجرا شده در شهر بود.

🔰روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نطنز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *